söndag 6 december 2009

Ao Nang

Jag åkte från Koh Lanta till Ao Nang en bit utanför Krabi. Det var skönt att lämna Lanta, det kändes inte så säkert att vara där. Jag var lite orolig på natten och trots att jag träffade flera jättegulliga människor träffade jag även en hel del otrevliga thailändare.

Ao Nang var däremot jättetrevligt, jag träffade Tim från Tasmanien som jag hängde lite med på stranden och senare träffade jag norska Kristin fran Brisbane. Med sig hade hon två andra norska tjejer som pluggat på Nya Zealand. Vi sprang ihop av en slump på gatan utanför mitt hotell. Roligt!

Vi spenderade oxå strandtid ihop på underbara Railey beach och ja, solbrännan börjar ta sig nu...:-)

1 kommentar:

  1. Va skönt du verkar ha det :) Många år sen jag var i Thailand, längtar tillbaka som fan även om landet säkert har förändrats en hel del på 12 år. Vi var oxå på Koh Samet, på stranden som ligger allra längst i söder, och mitt ex höll på att äta ihjäl sig på friterade bananer! Man fick ett helt lass för ett par kronor. Kram gumman // Rita

    SvaraRadera