tisdag 21 juli 2009

Tisdag

Vaknade vid sex som vanligt och började sedan dagens letande. Det är fan inte lätt. Antingen ligger husen alldeles för långt bort, eller är alldeles för skabbiga. Eller både och. Fick en visning klockan två på ett hus med flera rum som gick att hyra. Det var i princip bara nerför gatan från Bunk. Ett par dök också upp vid grinden när jag väntade på mäklaren och de visade sig vara svenskar.

Rummen var väl sisådär, möblerade med diskho, tv och kylskåp på rummet, men delat kök och tvättmaskiner som kostade pengar. Mja, då hoppas jag mer på visningen jag har ikväll på Kangaroo Point. Den är privat, men med tanke på att jag tror den legat ute ett tag på Real Estate vågar jag inte hoppas för mkt. Den kan vara hur skabbig som helst. Dessutom var den inte möblerad, men man kunde få köpa en säng billigt. Hursom, ska bli spännande att se hur den ser ut.

Har ännu inte hört något från tjejen jag träffade förra veckan, men hon var ju rätt skum med det där att höra av sig. Jag tror vi var alldeles för olika, så jag misstänker starkt att hon väljer någon annan. Men ändå, maila kan väl minsta lilla småbarn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar