tisdag 21 juli 2009

Söndag

Seg dag, men mötte Rami och tysken Paul som jag mötte i baren i fredags och hängde med dem på en liten tur till South Bank. Först vias Ramis hus i Highgate Hill, som ligger ganska nära skolan, men uppe på en hööööööög kulle.
Backarna strax utanför city är helt sinnessjuka här. Vi hjälpte Paul som söker jobb att fixa till sin CV, jag rättade stavfel och tog en tjusig bild på honom. Sen vidare ner till Southbank där vi matade Ibis-fåglarna med pommes frites. Galna fåglar. På väg till bilen gick vi förbi en cupcake-store, jag kunde inte motstå, de var så himla fina, så jag köpte en till mig och Alia. Glömde dock fota dem, dåligt av mig. Är rätt säker på att jag kommer gå dit fler gånger, dock. Alia hade varit och tittat på lgh och hittat en som hon ville ha. Hon flyttar imorrn. :-(

Då blir jag ensam kvar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar