fredag 14 augusti 2009

Videoblogg

Så här ser det ut!

6 kommentarer:

  1. Fint Frodo! Ser mycket bra ut, jag vill också bo i värmen, aviis avis!!

    SvaraRadera
  2. är det vågbrus i bakgrunden eller är jag bara sjukt strandsugen?

    när ditt huvud dök upp i bild insåg jag att jag saaaknar dig!

    kram!

    SvaraRadera
  3. Nja, det var nog en bil som körde förbi och så grannen som tvättade sin bil. Jag saknar er oxå! Kram!

    SvaraRadera
  4. oh, vad kul att se hur du bor! ser mysigt ut. hoppas du har det jättebra. kram

    SvaraRadera
  5. Sådär ja... nu känns det som jag varit hemma hos dej! Fin rundtur! Puss Lovisa

    SvaraRadera
  6. Hej!! Shit, vad fint ni har!! Jag känner att jag vill komma och hälsa på men om jag ska ha råd att åka till Hawaii går ju inte det. Massa kramar Ida

    SvaraRadera