söndag 30 augusti 2009

Besök!

Så har ännu en vecka gått. Jag har sökt ett jobb, vi får väl se om det blir ngt. Annars har det inte hänt jättemycket. Jag, Alia, Monique, Lucia, Madeleine och Fredrik gick på bio i fredags och såg Inglourious Basterds. Mycket bra film! Efter det gick vi till baren bredvid skolan och sen vidare in till stan med The Germwegians som Alia döpt dem till. Vi var 10 stycken och det blev en sen kväll.

En rolig sak jag fick veta i veckan är att min kära bror kommer och hälsar på mig den 20:e september! Yey! Det är lagom till vi har vår spring break, så förhoppningsvis åker vi iväg till Fraser Island eller Whitsundays ihop med de andra.

Nu är min älskling dessutom väg till min sida av världen (nja, men nästan iaf). Känns bra att han också får påbörja sitt äventyr. Och så är det bara två timmars tidsskillnad!

Denna vecka ska jag i skolan presentera ett cause som jag ska göra en reklamkampanj för. Rädda regnskogen, skänk pengar till hemlösa katter eller ngt annat. Det är sjukt svårt att välja och sen komma på en riktigt bra kampanj som sticker ut. Måste fundera lite mer på det.

Här är dessutom lite bilder från min väg från skolan. Branta trappor och backar!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar