måndag 3 augusti 2009

Roligt!

Vad kul det är att ni är så många som läser min blogg! Min älskling Fredrik hjälpte mig så att jag kan se statistik på olika sätt och minsann om jag inte har läsare både i Frankrike, England och Australien. För att inte tala om Bromma, Kiruna, Gävle och Bromölla.
Jag vet vilka ni är....:-)

Denna måndag har varit en skön ledig dag, jag åkte ut till Nathan campus för att köpa min fyndbok till managementkursen, sen tog jag fel buss som efter 40 minuter lät mig gå av i South Bank (tar drygt en kvart annars) där jag träffade Kim, Tina, Rainer och Jesper (Norge & Tyskland) av en slump. Vi lunchade ihop och sen gick jag till biblioteket och skrev ut några papper (skrivaren i ateljén, kom tillbaka, allt är förlåtet).

På vägen hem handlade jag så att jag kunde laga middag till mina tre aussies här hemma. Mormors köttfärsbiffar (fast antagligen numera Fridifierade), kokt potatis, brunsås och lingonsylt. De gav mig 9, 75 poäng av 10. :-)

Imorrn blir det skola och sen ska jag leta reda på ett STA-kontor för att kolla upp lite hur jag ska resa när jag åker härifrån. Än så länge har jag ingen aning om hur, var eller när jag ska. Jag vet bara att Hong Kong är slutdestination och där väntar den bästa jag vet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar