tisdag 27 oktober 2009

Sovträsk

Bläh. Jag måste komma ur detta sovträsk! Hur gör man? Som det är nu går jag och lägger mig två - halv tre och vaknar mellan 11 och 12 på förmiddagen. Visst ringer väckarklockan vid nio, men det är ju så sköööönt att somna om!
Men jag vill ha ändring! Får be Tim väcka mig innan han går till jobbet imorrn!

Det var en rolig fest för Rainer i fredags dock. Tyvärr missade vi själva överraskningsmomentet, han hade tydligen blivit helt ställd, men det var kul ändå. När polisen började cruisa gatan kände vi att det var dags att dra in till stan och vi hamnade på Kaliber! Mitt favvoställe. Inget massa technotrams, utan vanlig hederlig 80- och 90-talsmusik! Sen hade vi efterfest hos oss till klockan 7-8 sådär.

Resten av helgen förflöt i lugn takt. Nu MÅSTE jag dock se till att verkligen göra ngt konstruktivt med mina sista assignments. Det går, men det går låååångsamt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar