onsdag 21 oktober 2009

Nyhetsblixt

Ja, så var då resan till Malaysia beställd! Den 11:e november ska jag lämna mitt solparadis för...tja, ytterligare ett. Men ett mer kärleksfullt sådant. Missförstå mig inte, Tim, Matt och Nathan tycker om mig, men inte lika mycket som min Fredrik gör! Ön Penang skall för alltid vara inristade i våra hjärtan.

Slutspurten i skolan nu, en bokdesign, en otraditionell reklamkampanj med "traditionell" produkt samt den klurigaste, en "kreativ produkt" vilken jag ska tillverka genom att från början inte veta vad jag ska göra.

Bokdesignen har en bit kvar, men börjar arta sig, den icketraditionella reklamkampanjen är kontroversiell men förhoppningsvis eggande! Hehe.
Och den sista...iiiingen aning. Var det inte så det skulle vara? Kanske inte.

Idag blev dock en dag i shoppingens tecken. Det var inte riktigt meningen, men jag inhandlade bara nyttiga saker. Jodå!

Till helgen är det fest, nästa helg Halloween och helgen efter det är det avskedsfest för mig med inbyggd födelsedagsfest för Tim. Eller var det tvärtom?

Dessutom måste jag hinna med allt jag ännu inte hunnit med. Se delar av stan jag ignorerat. Köpa australiensiska julklappar (skriv gärna önskelistor). Åka till Surfers paradise som jag ännu inte sett. Dreamworld, hinner vi med det Caroline? Jag vill, vill vill!


Kim ställer upp som fotomodell i min kampanj för att rädda regnskogen. Han gjorde ett sjukt bra jobb som Tarzan. Man kan klicka på bilden, då blir den gigantisk, upptäckte jag nyss.

2 kommentarer:

  1. glöm inte att Igor vill ha en wallaby=)

    SvaraRadera
  2. Nädrå, det är lugnt, jag har redan satt ut fällan!

    SvaraRadera