söndag 13 september 2009

Fredrik


Jag saknar dig så fantastiskt mycket och önskar varje dag att du var här så att jag fick uppleva allt tillsammans med dig. Det är inte samma sak utan dig.

Sån tur är känns det inte som att det är så lång tid kvar. Det är nästan halvtid nu. Jag försöker att tänka så i alla fall.
Längtar så mycket till ögonblicket då jag får se dig igen, kyssa dig igen. Försöker föreställa mig hur det kommer vara och kännas. Då har mer än ett år gått sen den första kyssen. Vi ska fira vår första jul och nyår ihop. Och i Hong Kong dessutom!

Det känns ensamt att gå och lägga sig varje kväll utan dig. Det är ju meningen att vi ska sova med varandra. Min rygg saknar ditt bröst. Min arm saknar din arm.

Jag längtar efter vårt liv tillsammans, när vi skaffar en lägenhet, hur vi ska inreda den, gå till jobbet varje morgon, äta middagar, ta körkort, resa ihop...
Du är den finaste och bästa jag vet och jag vill vara med dig alltid!

Jag älskar dig.

2 kommentarer:

  1. åhhh, älskar dig också!

    SvaraRadera
  2. *gråter en skvätt*
    Sööööööööööööööööööötis.....
    Å va fin kärleksförklaring Fridis...
    Å vilken fin bild. Ni e så söta ihop!

    SvaraRadera